Natřete to špíně.

Český nanotechnologický startup AETERIO vyrábí nátěr, který fotokatalyticky čistí ovzduší. V roce 2019 proběhla pod hlavičkou Evil Friends hned na několika frontách kampaň na jeho podporu.

Prvním z bodů spolupráce se stal reklamní spot. Hlavní roli v něm vedle Jiřího Štrébla zahrál pomocí VFX a dabingu (Pavel Rímský) oživlý dieselový motor – nátěr AETERIO totiž dokáže na pouhých 15m2 povrchu odstranit škodliviny vzniklé za celý jeho život. Motor si ve spotu stěžuje svému psychologovi, že jeho špinavé životní dílo vyjde vniveč. Hlas spotu dodal Michal Dlouhý. Spot i jeho přípravu můžete sledovat níže.

Spot se v rámci sponzorovaných PPC a RTB kampaní objevil ve velkých online médiích.

Dalším bodem spolupráce byla tvorba Corporate Identity (CI) ve škále kompletního rebrandu. Pro tento účel vznikl kompletní logomanuál s filozofií nového designu, stejně jako i rozsáhlá sada uplatnění moderních designů na mockupech.