See it all. Feel it all.

Panasonic je již několik dekád jedním z leadrů na globálním technologickém trhu. Jeho zaměření je široké, duše značky je však stále stejná: je to nekompromisní japonská kvalita, která dodnes v mnoha segmentech vyčnívá.

Panasonic s Evil Friends spolupracuje již delší dobu – zejména po stránce správy sociálních sítí, tvorby prémiového obsahu, nakupování PPC a RTB kampaní nebo kompletního zaštítění influencer kampaní. Co se týče segmentů, kooperace probíhá hlavně v oblasti Men Care (holicí strojky) a Audio (sluchátka, bluetooth reproduktory + gramofony a audiosystémy legendární značky Technics).

Našim kampaním v roce 2019 dominoval na míru připravený koncept Panasonic ZEN. Jeho symbolismem bylo zobrazení umělecké řemeslné stránky japonských kořenů značky a zároveň i kultovního japonského umění tvorby mečů a čepelí. Katany, které se staly popkulturním symbolem, se zde transformují do předmětu denní potřeby, tedy holicího strojku i-Shaper. Komunikujeme prostřednictvím claimu oholte se mečem.

Přesuneme-li se mžikem do roku 2021, současné komunikaci vévodí důraz na lidský element. Na neživé technologické předměty nahlížíme z úhlu životního stylu a jejich role v životě člověka. Zajímavých osobností z různých sfér se pak ptáme se na důležité otázky – například jakou roli hraje technologie ve vašem životě?

Pro aktuální kampaň vzniká celá řada projektů: jde například o spolupráci s česko-kanadských street art umělcem Davidem Strauzzem, který v artovém videu dva vybrané holicí strojky předělává ke svému uměleckému obrazu v temné místnosti za přítomnosti oblaků dýmu a stroboskopu v korporátních barvách Panasonic. Z produktů se tak defakto stává umělecké dílo.

Dalším z projektů je firemní podcast Technologie a já, ve kterém si Jakub Kotek povídá s mnoha zajímavými hosty nejen o jejich vztahu k technologím. Podcast můžete odebírat zde a také si o něm můžete přečíst více.

Níže naleznete další ukázky podpůrných kampaňových materiálů vzniklých exkluzivně pod hlavičkou Evil Friends.